17. II. Meşrutiyet'in getirdiği göreceli hürriyet ortamında Osmanl Devleti'ni çöküşten kurtarmak için bazı Türk aydınlanının Garpçılık, İslamcılık ve Türkçülük/milliyetçilik fikirleri etrafında toplandıklanı görülür. Bunlardan Türkçülük akımı, aynı zamanda Türk kültür hayatında "Milli Edebiyat" meselesini de gündeme getirmiştir. 1911'de Genç Kalemler dergisi ile edebiyatta da Türkçülük akımının etkisi başlar. Türkçülük akımının edebiyata yansıması, "sade dille yazmak" ve "hece ölçüsünü kullanmak" şeklinde olmuş; bazı şairler aruzu terk ederek heceye yönelmiştir. Böylece "memleketçi edebiyat anlayışı şekillenmiştir. Ancak Milli Edebiyat hareketinin baskın anlayış olduğu sıralarda ---ile---, aruz ölçüsünü kullanmaya devam etmiştir. Bu tercih, onların nispeten daha işlenmiş bir dil kullanmalarını da gerektirmiştir. Bu parçada boş bırakılan yerlere aşağıdakilerin hangisindeki sanatçılar getirilmelidir?

A) Mehmet Akif Ersoy - Ziya Gökalp
B) Ahmet Haşim - Halit Fahri Ozansoy
C) Faruk Nafiz Çamlıbel - Ahmet Haşim
D) Mehmet Akif Ersoy - Yahya Kemal Beyatlı E) Ali Canip Yöntem - Ziya Gökalp​