10. (1) Ömer Seyfettin'den sonra Türk öyküsü daha değişik bir çizgide yer alır. (II) Onun belli bir ölçü içine kurulmuş öyküsü Sait Faik Abasıyanık'ta daha serbest bir biçim kazanır. (III) Sait Faik Abasıyanık öykülerinde kendi şiirini, şiirli dünyasını ortaya koyar. (IV) Onun İstanbul'u daha değişik renklere bürünmüş- tür. (V) Ülküsü olmayan ama kendini sevdiren ölçülerdir bun- lar. İki yazardan yola çıkarak Türk öykücülüğünü konu alan bu parçadaki numaralanmış cümlelerle ilgili olarak aşağıda verilenlerden hangisi yanlıştır? A) I. cümlede, öykücülüğün değişim geçirdiğine değiniliyor. B) II. cümlede, biçimce özgürleştiğine değiniliyor. C) III. cümlede, Sait Faik Abasıyanık'ın otobiyografik öyküler yazdığı belirtiliyor. D) IV. cümlede, Sait Faik Abasıyanık'ın İstanbul'u değişik bir biçimde ele almasından söz ediliyor. E) V. cümlede Sait Faik Abasıyanık'ın öykülerinin niteliği hak- kında bilgi veriliyor.